Сьогодні: четвер, 23 березня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи підтримуєте Ви Закон України "Про добровільне об’єднання громад"?
Проголосувало: 42 Наявність проблем, що заважають ефективній роботі дозвільного характеру?  » Чи є корупція в системі отримання документів дозвільного характеру через ЄДО?  » Задоволені Ви графіком роботи ЄДО?  » Чи задоволені Ви роботою адміністратора ЄДО?  » Чи звертались Ви в дозвільні органи поза єдиним дозвільним офісом після звернення до ЄДО?  » Як часто Ви звертаєтесь до єдиного дозвільного офісу(ЄДО) для отримання дозвільного документу?  » Чи виникають проблеми в ході проведення перевірок органами державного контролю?  » Яким чином змінилась кількість перевірок суб'єктів підприємництва контролюючими органами в 2009 році у порівнянні з 2008 роком?  »
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Новоайдарська РДАДіяльність РДАЦентр надання адміністративних послуг
Про центр

Центр надання адміністративних послуг

у с.м.т Новоайдар

 

Адреса: 93500, Луганська обл, смт. Новоайдар, вул. Дружби, 1

Контактний телефон: (06445) 9-48-77

E-mail: Cnapnaydar@ukr.net

Адреса веб-сайт: http://old.ndar.loga.gov.ua/

Завідувач сектору «Центр надання адміністративних   послуг» - Бойко Наталія Геннадіївна

Адміністратори Центру –  Олейніченко Ірина Миколаївна

                                          Савіна Олена Сергіївна

                                          Іванова Наталія Миколаївна

 

Режим роботи центру:

Центру надання адміністративних послуг у Новоайдарському районі

Понеділок, вівторок

8.00 - 17.00

Середа

8.00 - 20.00

Четвер

8.00 -17.00

П’ятниця

8.00 - 16.00

Без перерви на обід, вихідні дні – субота та неділя

 

Час прийому субєктів звернення:

Понеділок, вівторок

8.30 - 15.30

Середа

9.00 - 20.00

Четвер

8.30 -15.30

П’ятниця

8.30 - 15.30

Без перерви на обід, вихідні дні – субота та неділя

 

 

 

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються Центром надання

адміністративних послуг при Новоайдарській райдержадміністрації

 

 

№ п/п

Код

послуги

                      Адміністративна послуга

І розділ

Послуги надаються у Центрі надання адміністративних послуг у смт. Новоайдар

 

 

1

01/01

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

2

01/02

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

3

01/03

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

4

01/04

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

 

5

01/05

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

6

01/06

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

7

01/07

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

 

8

01/08

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

 

9

01/09

Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

 

10

01/10

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме  майно

 

11

01/11

Реєстрація громадського об’єднання

 

12

01/12

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання

13

01/13

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

14

01/14

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

15

01/15

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

16

01/16

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

17

01/17

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання

18

02/01

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

 

19

02/02

Оформлення та видача проїзного документа дитини

20

02/03

Оформлення та видача паспорта громадянина України

21

02/04

Оформлення та видача паспорта громадянина України у  разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

 

22

02/05

Вклеювання до паспорта громадянинаУкраїни

фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-

річного віку

23

02/06

 

Реєстрація місця проживання особи

24

02/07

Зняття з реєстрації місця проживання особи

25

02/08

Реєстрація місця перебування особи

26

02/09

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

 

27

03/01

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

 

28

03/02

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

 

29

03/03

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

30

03/04

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

 

31

03/05

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

32

03/06

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

33

03/07

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

34

03/08

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

 

35

03/09

Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

 

36

03/10

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

 

37

03/11

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації  Державного земельного кадастру

 

38

03/12

Надання довідки про наявність та розмір земельної  частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у

власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

39

03/13

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою на земельну ділянку

 

40

 

03/14

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями(6 зем)

 

41

03/15

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

 

42

03/16

Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

43

04/01

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

 

44

05/01

Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

 

45

05/02

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, що розташована за межами населених пунктів

46

05/03

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

 

47

06/01

Реєстрація декларація відповідності матеріально - технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

 

ІІ розділ

ПЕРЕЛІК

документів дозвільного характеру, які будуть видаватися через єдиний дозвільний офіс у Центрі надання адміністративних послуг  у с.м.т. Новоайдар

 

 

1

07/01

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та

оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній

власності

 

2

07/02

Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

 

3

07/03

Дозвіл на порушення об'єктів благоустрою

 

 

4

07/04

Експлуатаційний дозвіл

 

5

07/05

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення

 

 

6

07/05-01

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи  діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення  (щодо здійснення освітньої діяльності)

 

 

7

07/05-02

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи  діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення  (щодо здійснення медичної практики)

 

 

8

07/06

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей

 

 

9

07/07

Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер, ласовий квиток)

 

 

10

07/08

Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

 

 

11

07/09

Дозвіл на проведення заходів із залученням тварин

 

 

12

07/10

Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів

 

 

13

07/11

Погодження проектів щодо будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг, залізничних переїздів, комплексів дорожнього сервісу та інших споруд у межах смуги відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадські формування мають право подавати документи до центрів надання адміністративних послуг, не звертаючись безпосередньо до управління юстиції

 

Відповідно до Положення про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23 червня 2011 року № 1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 року за № 759/19497, Головне територіальне управління юстиції у Луганській області здійснює відповідно до закону державну реєстрацію громадських об?єднань, їхніх відокремлених підрозділів, громадських об?єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об?єднання, обласних, регіональних, республіканських, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об'єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських та місцевих організацій роботодавців та їх об'єднань, постійно діючих третейських судів; державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження.

На виконання вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі – Порядок), розділом ІІІ якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси.

Порядком, зокрема, передбачено що державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, зокрема до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.

Звертаємо увагу, що наразі технічними засобами ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є можливість прийняття та обробки документів уповноваженими особами фронт-офісів для державної реєстрації громадських об’єднань (громадських організацій та громадських спілок) зі статусом юридичної особи.

Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Порядку зареєстрована заява та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування та долучені до такої заяви, за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань передаються на розгляд суб’єкту державної реєстрації. Центри надання адміністративних послуг передають заяву та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування територіальному органу Міністерства юстиції України за місцезнаходженням громадського об’єднання.

Уповноважена особа фронт-офісу після надходження документів від громадського об’єднання протягом трьох робочих днів надсилає заяву та оригінали документів до відповідного територіального управління юстиції. Державний реєстратор до моменту надходження таких документів для державної реєстрації у паперовій формі використовує електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, що долучені до відповідної заяви.

Таким чином, у заявника є альтернативна можливість подачі документів для державної реєстрації окрім безпосередньої подачі документів до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

На території Луганської області утворені та діють 15 центрів надання адміністративних послуг при районних державних адміністраціях та виконавчих комітетах міст обласного значення, до яких мають право звернутись громадські об’єднання (крім ЦНАПів Лисичанської, Рубіжанської, Сєвєродонецької міської ради, з якими очікується підписання угоди), які діють зі статусом юридичної особи, з метою отримання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. З інформацією про місцезнаходження, графік роботи та контактні номери телефонів центрів можна ознайомитись за посиланнями:

 

http://lugjust.gov.ua/files/Reestraciya/CNAP.pdf

https://poslugy.gov.ua/info/servicecenters/12

||
Новоайдарська районна державна адміністрація
93500, Україна, смт. Новоайдар, вул. Незалежності, 2
Тел./факс (06445) 9-40-38
Веб-сайт: http://ndar.loga.gov.ua
E-mail: rgana@ukrpost.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.ndar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Новоайдарська РДА