Сьогодні: четвер, 14 грудня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи підтримуєте Ви Закон України "Про добровільне об’єднання громад"?
Проголосувало: 47 Наявність проблем, що заважають ефективній роботі дозвільного характеру?  » Чи є корупція в системі отримання документів дозвільного характеру через ЄДО?  » Задоволені Ви графіком роботи ЄДО?  » Чи задоволені Ви роботою адміністратора ЄДО?  » Чи звертались Ви в дозвільні органи поза єдиним дозвільним офісом після звернення до ЄДО?  » Як часто Ви звертаєтесь до єдиного дозвільного офісу(ЄДО) для отримання дозвільного документу?  » Чи виникають проблеми в ході проведення перевірок органами державного контролю?  » Яким чином змінилась кількість перевірок суб'єктів підприємництва контролюючими органами в 2009 році у порівнянні з 2008 роком?  »
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Новоайдарська РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Заходи за зверненнями громадян

Про  підсумки  розгляду  звернень

громадян в Новоайдарській районній

державній адміністрації за 2016 рік

         Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

           Протягом  2016 року до районної державної адміністрації надійшло 302 звернення громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 24 звернення , більше, ніж за аналогічний період 2016 року  (208).

         Найбільше звернень було зафіксовано від жителів Колядівської с/р (74),  Райгородської с/р (18), Щастинської м/р (17), Бахмутівської с/р(14) та іногородніх жителів(32).

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 136 ;

          Надано роз`яснення -  154;

          В стадії розгляду – 12;

          Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 13  звернення громадян, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 1;

              від обласної державної адміністрації –25.

Питання, які були порушені у зверненнях, це надання матеріальної допомоги, виплати компенсацій за зруйнований будинок, щодо ремонту ушкоджених ділянок доріг, щодо капітального ремонту моста через р. Айдар та забезпечення житлом та земельними ділянками демобілізованих учасників АТО.

          Всі звернення, які надійшли через вищестоящі органи влади, розглянуті під особистим контролем голови райдержадміністрації з вивченням ситуації і наданням можливої допомоги заявникам. На всі звернення надані консультації, роз`яснення і рекомендації.  

          За 2016 рік до райдержадміністрації надійшло 27 колективних звернень, що на 4 звернення більше порівняно з  2016 роком (23).            Питаннями, які були порушені у зверненнях є надання житла переселенцям, вирішення земельних питань, щодо підвозу дітей до школи та транспортного сполучення між с. Кримське та с. Нижнє.

          Особлива увага приділялась розгляду  звернень від громадян, які потребують соціального захисту і підтримки.

         Від найменш соціально захищених категорій громадян за  звітний період 2016 року   до райдержадміністрації надійшло 7 звернень, в тому числі :

  • від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 3 звернення;
  • від учасників ті інвалідів війни, учасників бойових дій – 3 звернення;
  • від учасників ліквідації наслідків ЧАЕС – 1  звернення.     

                        

          Розпорядженням голови  РДА від 19.04.2016  № 310 затверджено графік особистого прийому громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2016 рік.  Всі графіки прийому оприлюднені на сторінках районної газети «Вестник Новоайдарщины» і  на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

         За 2016 рік головою  районної державної адміністрації проведено 8 особистих  прийомів громадян, на яких розглянуто 8 звернень.

         Згідно затвердженого графіка здійснюються виїзні прийоми громадян керівниками району. Головою райдержадміністрації проведено 12  виїзних прийомів на яких побувало 52 громадянина.

           За 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року  кількість звернень громадян по району  зменшилась і  дорівнює 2055 (2015 рік – 2128).

          За характером питань, основне місце займають питання  соціального захисту населення порушувалось у 820 зверненнях. Порівняно з 2015 роком (312) спостерігається збільшення звернень.

Питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, оформлення державних актів на землю, виплата орендної плати на земельні ділянки) – 496 звернень, що на 64 звернення менше порівняно з 2015 роком (560).  Найбільше таких звернень надійшло від жителів Побєдівської с/р, Чабанівської с/р  та  Щастинської міської ради.

          Збільшення кількості звернень, у порівнянні з  2015 роком, спостерігається з питань соціального захисту, житлової політики, праці та заробітної плати.  

           До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 1886 звернення. Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги, призначення субсидій  та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

          Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками.

         Згідно графіка проводиться робота з перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян в виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації, організаціях і підприємствах району, надається необхідна методична та практична допомога в питаннях ведення діловодства за зверненнями громадян. За 2016 рік проведено 12 перевірок.

          Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За звітний період проведено 12 засідань.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 2016 року проведено 12 перевірок.

         Порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян не допускається. Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної та сільських рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти їх законні вимоги.

Про  підсумки  розгляду  звернень

громадян в Новоайдарській районній

державній адміністрації за І квартал  2016 року

 

         Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ” та іншими нормативними актами.

           Протягом першого кварталу 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 134 звернення громадян, що на 96 звернень більше, ніж за аналогічний період 2015 року  (38).

          Найбільше звернень було зафіксовано від жителів Колядівської с/р (71), Новоайдарської  селищної ради (21).

         Найбільше звернень громадян розглядались за наступним  питаннями:

  • з земельних питань                         – 84 звернень;
  • щодо звільнення від призову на

військову службу                            –  35 звернень

           Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 2  звернення громадян, в тому числі :

           - від обласної державної адміністрації – 7

           - від народних  депутатів                       - 2  

           Всі звернення, які надійшли через вищестоящі органи влади, розглянуті під особистим контролем голови райдержадміністрації з вивченням ситуації і наданням можливої допомоги заявникам.

          За І квартал  2016 року головою  районної державної адміністрації проведено 2 особистих  прийомів громадян, на яких розглянуто 2 звернення, також проведено 5 особистих прийомів першим заступником голови на котрих було розглянуто 5 питань.

          За даний період часу до Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 905 звернень, що на 802 звернень більше ніж у  2015 році за аналогічний період. Таке значне збільшення звернень відбулось у м. Щастя, с. Бахмутівка та с. Райгородка.

         

 

 

 

Начальник загального відділу

апарату  райдержадміністрації                                                   О.В. Павлова

Про  підсумки  розгляду  звернень

громадян в Новоайдарській районній

державній адміністрації за І півріччя 2016 року

 

         Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

           Протягом  І півріччя 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 191 звернення громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 118 звернень, більше, ніж за аналогічний період 2015 року  (73).

         Найбільше звернень було зафіксовано від жителів Побєдівської с/р (96), Трьохізбенської с/р(53), Кримської с/р (29) та іногородніх жителів(17).

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 128 ;

          Надано роз`яснення -  49;

          В стадії розгляду – 12;

          Відмовлено в задоволенні - 2

            Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 13  звернення громадян, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 1;

              від обласної державної адміністрації –12.

Питання, які були порушені у зверненнях, це надання матеріальної допомоги, щодо ремонту дороги Новоайдар - Старобільськ , щодо незакінченого ремонту моста та забезпечення житлом та земельними ділянками демобілізованих учасників АТО.

          Всі звернення, які надійшли через вищестоящі органи влади, розглянуті під особистим контролем голови райдержадміністрації з вивченням ситуації і наданням можливої допомоги заявникам. На всі звернення надані консультації, роз`яснення і рекомендації.  

          За І півріччя 2016 року до райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень, що на 1 звернень більше порівняно з  2015 роком (10).            Питаннями, які були порушені у зверненнях є перекриття даху будинку, відселення дітей із зони воєнних дій до безпечних районів, переміщення полігону на більш безпечну відстань, відновлення постачання світла та інші.

          Особлива увага приділялась розгляду  звернень від громадян, які потребують соціального захисту і підтримки.

         Від найменш соціально захищених категорій громадян за  звітний період 2016 року   до райдержадміністрації надійшло 4 звернень, в тому числі :

  • від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 2 звернення;
  • від ветеранів праці - 1 звернення;
  • від «дітей війни» – 1  звернення.     

                        

          Розпорядженням голови  РДА від 19.04.2016  № 310 затверджено графік особистого прийому громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2016 рік.  Всі графіки прийому оприлюднені на сторінках районної газети «Вестник Новоайдарщины» і  на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

         За І півріччя 2016 року головою  районної державної адміністрації проведено 17 особистих  прийомів громадян, на яких розглянуто 17 звернень.

         Згідно затвердженого графіка здійснюються виїзні прийоми громадян керівниками району. Головою райдержадміністрації проведено 4  виїзних прийоми на яких побувало 24 громадянина.

           За І півріччя 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року  кількість звернень громадян по району  збільшилась і дорівнює 1604 (2015 рік – 1328).

          За характером питань, основне місце займають питання  соціального захисту населення порушувалось у 758 зверненнях. Порівняно з 2015 роком (145) спостерігається збільшення звернень.

Питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, оформлення державних актів на землю, виплата орендної плати на земельні ділянки) – 389 звернень, що на 52 звернення менше порівняно з 2015 роком (441).  Найбільше таких звернень надійшло від жителів Побєдівської с/р та  Щастинської міської ради.

          Збільшення кількості звернень, у порівнянні з  2015 роком, спостерігається з питань соціального захисту, охорони здоров’я, житлової політики, праці та заробітної плати.  

           До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 1760 звернень. Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

          Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками.

         Згідно графіка проводиться робота з перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян в виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації, організаціях і підприємствах району, надається необхідна методична та практична допомога в питаннях ведення діловодства за зверненнями громадян. За 2016 рік проведено 5 перевірок.

          Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За звітний період проведено 6 засідань.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 6 місяців 2016 року проведено 6 перевірок.

         Порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян не допускається. Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної та сільських рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти їх законні вимоги.

 

 

 

Головний спеціаліст

загального відділу апарату

райдержадміністрації 

зі звернень громадян                                                                    Ю.П. Селезньова 

Увага!  З метою оперативної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань, усунення недосконалості в роботі органів виконавчої влади, а також для надання довідково-консультаційної допомоги на базі ДУ «Луганський обласний контактний центр» працює телефонна «гаряча лінія» Луганської обласної державної адміністрації.

Телефони «гарячої лінії»:

050 169 12 94         050 878 23 74     097 340 99 70     093 153 28 59  (дзвінки згідно з тарифами оператора мобільного зв’язку)

Оператори  обласного контактного центру приймають дзвінки  крім святкових та вихідних днів за наступним графіком: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п'ятниця з 8:00 до 15:45

Про  підсумки  розгляду  звернень

громадян в Новоайдарській районній

державній адміністрації за січень - лютий 2016 року

 

         Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

           Протягом  двох місяців (січень - лютий) 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 106 звернення громадян, що на 77 звернень більше, ніж за аналогічний період 2015 року  (29).

          Найбільше звернень було зафіксовано від жителів Колядівської с/р (63), Новоайдарської  селищної ради (14).

         Найбільше звернень громадян розглядались за наступним  питаннями:

-         з земельних питань                         – 68 звернень;

-         щодо звільнення від призову на

військову службу                            –  26 звернень

           Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 2  звернення громадян, в тому числі :

           від обласної державної адміністрації – 2.

           Всі звернення, які надійшли через вищестоящі органи влади, розглянуті під особистим контролем голови райдержадміністрації з вивченням ситуації і наданням можливої допомоги заявникам.

          За 2 місяця 2016 року головою  районної державної адміністрації проведено 2 особистих  прийомів громадян, на яких розглянуто 2 звернення.

          За даний період часу до Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 164 звернень, що на 68 звернень більше ніж у  2015 році за аналогічний період.

          Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За звітний період проведено 1 засідання.

 

 

 

 

Начальник загального відділу

апарату  райдержадміністрації                                                   О.В. Павлова

Про  підсумки  розгляду  звернень

громадян в Новоайдарській районній

державній адміністрації за 2015 рік

Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

                       Протягом  2015 року до районної державної адміністрації надійшло 208 звернення громадян, що на 198 звернень менше, ніж за аналогічний період 2014 року  (406).

         Найбільше звернень було зафіксовано від жителів Гречишкінської с/р (32), Новоайдарської  селищної ради (27) та іногородніх жителів (30).

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 118 ;

          Надано роз`яснення -  65;

          В стадії розгляду - 0.

            Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 22  звернення громадян, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 3;

              від народних депутатів України – 1;

              від обласної державної адміністрації – 18.

          Всі звернення, які надійшли через вищестоящі органи влади, розглянуті під особистим контролем голови райдержадміністрації з вивченням ситуації і наданням можливої допомоги заявникам.

            За 2015 рік до райдержадміністрації надійшло 23 колективних звернення, що на 9 звернень більше порівняно з  2014 роком (14).                         

          Розпорядженням голови  РДА від 19.01.2015  № 09 затверджено графік особистого прийому громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2015 рік.  Всі графіки прийому оприлюднені на сторінках районної газети «Вестник Новоайдарщины» і  на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

         За 2015 рік головою  районної державної адміністрації проведено 24 особистих  прийомів громадян, на яких розглянуто 24 звернень.

         Особисто головою райдержадміністрації було проведено 7 виїзних прийоми, на яких розглянуто 7 звернень. 

           За 2015 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року  кількість звернень громадян по району  зменшилась і дорівнює 208 (2014 рік – 406).

             До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 580 звернень, що на 310 звернень більше ніж у  2014 році (270)

                   Згідно графіка проводиться робота з перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян в виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації, організаціях і підприємствах району, надається необхідна методична та практична допомога в питаннях ведення діловодства за зверненнями громадян. За 2015 рік проведено 10 перевірок.

                    Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За звітний період проведено 12 засідань.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 12 місяців 2015 року проведено 15 перевірок.

         Порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян не допускається. Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної та сільських рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти їх законні вимоги.

 

 

 

 

 

Начальник загального відділу

апарату  райдержадміністрації                                                   О.В. Павлова

 

                                                                                                             

ІНФОРМАЦІЯ

 на розпорядження голови облдержадміністрації  „Про підсумки

роботи органів виконавчої влади та органів місцевого

самоврядування області зі зверненнями громадян у 2014 році

 і завдання щодо її удосконалення у І півріччі 2015 року”

 

 

У   райдержадміністрації діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри»

та телефонна «Гаряча лінія», яка проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками згідно з графіком затвердженим розпорядженням голови від 27.12.2013 № 365.

 

         За І півріччя  2015 року до райдержадміністрації надійшло по пошті 248 звернень з «Урядової гарячої лінії».

 

Загальна кількість звернень громадян 1328, з них:

 

         - кількість звернень що надійшли поштою               - 871;

         - кількість звернень на особистому прийомі             - 457;

         - вирішено звернень позитивно                                  - 616;

         - відмовлено у задоволенні                                          - 7;

         -  надано роз'яснення                                                   - 651;

 

         Порушені питання у зверненнях :

 

         - з агарної політики                                                     - 441;

         - транспорту    і зв’язку                                              - 8;

         -  фінансової політики                                                - 1;

         - соціального захисту населення                               - 145;

         - праці і заробітної плати                                           -3;

         - охорони здоров'я                                                      - 6;

         - комунального господарства                                   - 662;

         -  житлової політики                                                  - 10;

         - природних ресурсів                                                 - 4;

         - дотриманості законності                                         - 5;

 

        

Узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються що півроку у місцевій газеті «Вестник Новоайдарщины» та на веб-сайті райдержадміністрації.

 

         У І півріччі 2015 року до райдержадміністрації надійшло 81 звернення від учасників Другої світової війни.

||
Новоайдарська районна державна адміністрація
93500, Україна, смт. Новоайдар, вул. Незалежності, 2
Тел./факс (06445) 9-40-38
Веб-сайт: http://ndar.loga.gov.ua
E-mail: rgana@ukrpost.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.ndar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Новоайдарська РДА